skip to Main Content

مذاکرات شرکت فرانسوی «فردوسی لیگال» با انجمن لوازم خانگی در حاشیه نمایشگاه بیست و یکم

در نشستی که میان یک شرکت حقوقی فرانسوی و انجمن لوازم خانگی ایران برگزار شد، در مورد ورود تکنولوژی های جدید لوازم خانگی به ایران بحث و تبادل نظر شد.
در این دیدار شرکت «فردوسی لیگال» از کشور فرانسه در مورد توسعه روابط با ایران به بحث و تبادل نظر باعباس هاشمی، دبیر کل کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران پرداخت.

دبیرکل انجمن لوازم خانگی ایران در مورد این نشست گفت: این شرکت حقوقی فرانسوی با توجه به زمینه همکاری ای که در صنعت لوازم خانگی بین ایران و ایتالیاست به دنبال توسعه روابط تجاری در شرایط تحریم هستند.
عباس هاشمی با بیان اینکه برندهای زیادی چه ایتالیایی و چه فرانسوی در ایران بودند و هنوز هم کمابیش هستند، گفت: با توجه به جمعیت ۸۵ میلیونی و موقعیت جغرافیایی ویژه ایران، ادامه بحث ها در جلسات آینده میان این هیات و انجمن لوازم خانگی ایران برگزار خواهد شد زیرا تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی آمادگی  همکاری اقتصادی و صنعتی را دارند و امیدواریم مذاکرات با این شرکت حقوقی فرانسوی منجر به نتیجه شود.
دبیرکل انجمن لوازم خانگی ایران گفت: یک سری قطعات لوازم خانگی مثل کمپرسور و.. را می توانیم از ایتالیا وارد کنیم چون سابقه همکاری داریم وقیمت های این قطعات در اتحادیه اروپا و ایتالیا نسبت به بقیه کشورها متعادل تر است. همچنین در حوزه لوازم خانگی، ایتالیا جایگاه خاصی در تیراژ تولید و تکنولوژی خطوط تولید دارد.
هاشمی در پایان گفت: به دنبال این هستیم که واردات یک سری قطعاتی که در داخل ساخته نمی شود و یک سری تولیدات تحت لیسانس با برندهای خوب و ورود تکنولوژی های جدید لوازم خانگی، قالب های جدید خطوط تولید و.. با این مذاکرات انجام شود.

Back To Top